четверг, 26 марта 2020 г.


                          Дорогі учні 11-х класів!

Увага! Тематична контрольна робота
5 травня
Всесвітня історія
  І рівень (макс. 4 бали)

1.Яка з причин не сприяла розгортанню «холодної війни»:
А)мілітаризація економіки країн в роки Другої світової війни
 Б)боротьба за сфери впливу між СРСР та США
 В)освоєння СРСР космічного простору

2. Початок зняття конфронтації між військовими блоками НАТО та ОВД пов`язаний з формуванням.
Назвіть прізвище політичного діяча, з ім’ям якого пов’язано запровадження політики нового мислення в міжнародних відносинах:
А)«нового політичного мислення»;
 Б)«ідеї світової демократизації»;

 В)«політики неприєднання»;

 1)Б.Клінтон;

 2)М.С.Горбачов;

 3)Г.Коль.

3. За якого президента США була здійснена операція «Буря в пустелі»?

4. Назвіть причини економічного піднесення США в 1980-1990-ті рр.?
                                ІІ рівень (макс. 3 бали )
1. Що лежить в основі «проблеми Квебеку» в Канаді?

2. Встановіть відповідність. За якого президента були проведені операції за участю американських військ?
А). Дж Картер                                                1). «Буря в пустелі» 
Б). Р. Рейган                                                   2). «Незламна свобода»
В). Дж. Буш                                                    3). «Кіготь орла»  
Г). Б. Клінтон                                                 4). «Вибух гніву»
Д). Дж. Буш-молодший                                 5). «Союзницька сила» 

3. Назвіть існуючі версії винних у вбивстві президента США Джона Кеннеді.
                
                                            ІІІ рівень (макс. 5 балів)
1. Визначте причини швидкого економічного розвитку Канади у повоєнні роки.

2. Які наслідки для США і світу мав теракт 11 вересня 2001 року? 








Дорогі учні 11-х класів!

Увага! Тематична контрольна робота
4 травня
Історія України
І. Завдання з однією правильною відповіддю:
1. Позначте, коли Україна стала членом ООН і її співзасновником:
                А)   1944 рік                                         Б)   1945 рік                          В)   1947 рік                                         Г)   1949 рік
2Позначте період , коли в Україні відбулися події, що дістали назву «Помаранчева революція»:
                А)   жовтень 2004 р.                          Б)   листопад 2004 р.                          В)   січень 2005 р.                               Г)   листопад 2005 р.

3. Вкажіть, яким методом намагалися подолати житлову проблему в хрущовський період:
                А)   перебудова існуючих житлових площ                 В)   підселення до комунальних квартир
                Б)   масове будівництво дешевого державного житла            Г)   надання кредитів усім бажаючим придбати житло
4. Проти пануючих у тоталітарному суспільстві норм, офіційної ідеології, цінностей і державної політики виступили:
                А)   демократи                    Б)   дисиденти                                     В)   репатріанти                                  Г)   космополіти

6. Позначте дату події, яка стала катастрофою всесвітнього масштабу й призвела до небаченого забруднення атмосфери:
                А)   25 квітня 1996 р.                          Б)   26 квітня 1986 р.                           В)   27 квітня 1986 р.           Г)   28 квітня 1986 р.
7. Завдання  передбачають чотири вірних відповіді:
1. Позначте характерні риси розвитку соціальної сфери в Україні за доби «застою»:
                А)   використання «нафтодоларів» для створення нових галузей промисловості, модернізації господарства та розвитку
       соціально-культурної сфери,
Б)   відповідність обсягів виробництва та реалізації товарів народного споживання потребам населення,
В)   завершення електрифікації сіл, зростання житлового будівництва та мережі доріг з твердим покриттям в сільській
       місцевості,
Г)   зростання чисельності робітничого класу у зв’язку з розвитком індустріальних галузей, стрімке зростання місько-
       го населення,
Д)   неспроможність ефективно розв’язати житлову проблему (низька якість житла, черги на його отримання),
Е)   однаковий рівень соціального забезпечення селян та мешканців міст.

8. Позначте характерні риси, притаманні демографічним процесам в Україні впродовж 1970-х – 1980-х років:
                А)   високі темпи зростання населення міст
                Б)   переважання темпів зростання населення села над міським населенням
                В)   перевищення смертності над народжуваністю сільського населення
                Г)   зменшення населення корінного етносу
                Д)   перевищення народжуваності над смертністю сільського населення
                Е)   велика міграція з республіки
                Ж)   зростання чисельності корінного етносу


9. Вкажіть завдання, що ставила перед собою Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод:
                А)   домагатися припинення втручання у внутрішні справи соціалістичних країн Східної Європи
                Б)   ознайомити широкі кола української громадськості із Загальною Декларацією прав людини
                В)   домагатися акредитування в Україні представників зарубіжної преси
                Г)   добиватися ліквідації системи ГУЛАГу та реабілітації незаконно засуджених
                Д)   ознайомити січову громадськість з фактами порушень прав людини в Україні
                Е)   добиватися внесення до Конституцій СРСР та УРСР положень про свободу слова, друку, віросповідання, мітингів,
                      зборів
                Ж)   домагатися, щоб на міжнародних нарадах з питань безпеки та співробітництва в Європі Україна була представлена
                      окремою делегацією

10. Оберіть складові аграрної реформи М.Хрущова:
                А)   зменшення посівних площ під кукурудзу                          Д)   укрупнення колгоспів                             
                Б)   ліквідація МТС                                                                           Е)   обмеження підсобних селянських господарств
                В)   зниження закупівельних цін на м'ясо                                   Ж)   збільшення худоби в господарствах селян
                Г)   освоєння цілинних земель

11. Вкажіть риси, властиві дисидентському рухові в Україні ІІ пол. 1960-х  – І пол. 1980-х рр..:
                А)   поширення лише в західних областях України
                Б)   мирний, ненасильницький характер боротьби
                В)  застосування силових методів боротьби проти влади
                Г)   національно-демократичне забарвлення
                Д)   координація масових антиурядових акцій із московськими групами
                Е)   загальноукраїнський характер, поширення в усіх регіонах України
                Ж)   домінування релігійної течії


12. Встановіть відповідність між датами та подіями:
                1)   березень 1990 року                     А)   Акт проголошення незалежності України
                2)   жовтень 1990 року                      Б)   спроба державного перевороту
                3)   16 липня 1990 року                     В)   голодування студентів – «революція на граніті»
                4)   24 серпня 1991 року                   Г)   Декларація про державний суверенітет України
                                                                              Д)   перші альтернативні вибори до Верховної Ради України






 Дорогі учні 11-х класів!

Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину
З 27.04-30.04.2020
Всесвітня історія
Тема: Розвиток мистецтва
1.Прочитати  §33;             
2. Написати есе «Мистецтво, яке змінило світ»
Переглянути відео за  посиланнями
Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net




Дорогі учні 11-х класів!

Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину
З 27.04-30.04.202
Історія України
Тема: Збройна агресія РФ проти України
1.Прочитати  §27;             
2. Відповісти письмово на запитання  1-3, стр 220
Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net





Дорогі учні 11-х класів!

Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину
З 27.04-30.04.2020
Історія України
Тема: Волонтерський рух. ООС
1.Прочитати  §27;             
2. Відповісти письмово на запитання 4,6  стр.221
Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net
  

Дорогі учні 11-х класів!
Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину з 21.04 по 24.04.2020


Історія України
Тема: Революція Гідності
1.Прочитати  §26; Стр. 213, відповісти письмово на запитання 1,4
2.Переглянути відео за  посиланнями
Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net
           



  Дорогі учні 11 класів!
Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину з 13.04 по 17.04.2020

Тема: Помаранчева революція
1.   §24;
2.   Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=WpYzLvYj2gc
3.   Виконати тестові завдання




    
Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net
Тести 
1. Яка подія мала місце 3 грудня 2004 року в Україні?
А) Інавгурація президента В. Ющенка;
Б) Оголошення президентом України В. Януковича;
В) Визнання недійсним результатів другого туру виборів президента;
Г) Затвердження нового складу ЦВК

2.Обрати політика який очолив Помаранчеву революцію? 








3. Яку політичну силу очолював Віктор Ющенко?
А) «Єдина Україна»; Б)«Наша Україна»
 В) «Повстань, Україно!»; Г)«Ющенко – ТАК!»

4. Коли почалася Помаранчева революція?
А)31 жовтня 2004 року; Б)22 листопада 2004 року;
 В)26 грудня 2004 року; Г) 23 січня 2005 року


5.  Обрати де групувалися сили під час Помаранчевої революції:
А)Майдан Незалежності; Б)Хрещатик; В)Будинок Кабінету Міністрів України
6. Хто замінив на посаді Президента України Леоніда Кучму?
А)Л. Кравчук; Б)П.Порошенко; В)В. Ющенко; Г)В. Янукович
7. «Помаранчева революція» — це суспільно-політичне явище новітньої України, яке виявилося у
А) тривалій політичній боротьбі з елементами громадянської війни, яка завершилася примиренням;
Б) жорстокій силовій боротьбі за владу прихильників різних політичних партій та організацій;
В)демократичному масовому народному  виступі проти фальсифікацій президентських виборів, проти антинародного режиму, тривало у період 22 листопада — 8 грудня 2004;
Г) політичній боротьбі, яка призвела до встановлення диктаторського режиму
 8.Кандидати, що змагалися за пост президента у другому турі виборів 2004 р.:
А) Леонід Кравчук і Леонід Кучма; Б)Леонід Кучма і Петро Симоненко;
 В)Юлія Тимошенко і Віктор Янукович; Г)Віктор Ющенко і Віктор Янукович.
9. Що стало приводом до початку Помаранчевої революції?
А)Відмова від курсу на інтеграцію з ЄС;
Б) Масові фальсифікації під час президентських виборів;
В)Корупційний скандал навколо глави держави;
 Г)Нездатність влади подолати глибоку економічну кризу

9. Установіть послідовність подій.
А  заснування Збройних Сил України
Б обрання Президентом України Л. Кучми на другий термін
В Помаранчева революція
Г «Касетний скандал»
А) б г в а; Б)г а б в; В)а б г в; Г)в г б а





11 КЛАС
Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину
з 6.04 по 10.04.2020
ТЕМА:  Вихід України на міжнародну арену
1      1. Параграф 22-23 читати;
2      2.Переглянути відео



3      3. Дати визначення понять та та відповісти на тестові завдання
Євроінтеграція-
Депопуляція -
Багатовекторність зовнішньої політики –
Відповіти на тестові завдання
1.Україна стала членом Ради Європи:
А) 1992; Б)1993; В)1994; Г)1995
2. Назвіть ключові орієнтири зовнішньої політики України 1991-2006рр.
А)Багатовекторність; Б) Спонтанність і стабільність; В)Збереження позаблокового статусу; Г)Зміцнення міжнародного миру і стабільність; Д)Прагнення до Євроінтеграції; Д)Набуття повноправного членства в ЄС; Е)Приєднання до НАТО
3.Установіть послідовність вступу України до міжнародних організацій.
   А Організація Об’єднаних Націй (ООН);
   Б Рада Європи (РЄ);
   В Світова організація торгівлі (СОТ);
   Г Співдружність Незалежних Держав (СНД)
4.У якому році ЄС підписала угоду з Україною про партнерство і співпрацю
А)1991; Б) 1992; В)1993; Г)1994
5. Під час  правління якого з українського президента був підписаний «Договір про нерозповсюдження ядерної зброї»
А) Л.Крувчук, Б)Л.Кучми, В) В.Ющенко, Г)В. Януковича
6.  У якому році Україна увійшла до СНД
А)1991; Б)1992; В)1993; Г)1994

7. Встановити відповідність між датами і подіями
1.2008р.                          А)Позачергові вибори в ВРУ;
2.червень 2014р.            Б)Безвіз України з ЄС;
3.2017р.                          В) Вступ України в СОТ;
4.жовтень 2014р.          Г)Революція Гідності;
5.30 січня 1992р.          Д)Україна приєдналася до ОБСЄ;
6. 1945р.                        Е)Україна одна із засновниць ООН;
                                       Ж)Угода про асоціацію з ЕС



Бажаю творчої наснаги та міцного здоров'я.



Дорогі учні 11-х класів!


Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину : 
ТЕМА:  ДЕРЖАВОТВОРЧІ  ПРОЦЕСИ В УКРАЇНІ
1.Параграф 20-21 читати, стр.162 питання №2,3 письмово;
2. Переглянути відео та відповісти на тести
Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net











Запитання 1
Які події привели до прийняття Конституції України:
А)Рефердум УРСР; Б) Акт проголошення незалежності України;
В)Декларація про державний суверенітет; Г)Утворення народного руху
Запитання 2
Хто увійшов до Конституційної комісії 1994р.
А)І,Драч, В.Чорновіл; Б)О. Мороз,Л.Кучма; В)Л.Кравчук, І.Плющ
Запитання 3
Хто є «батьком» Конституційної ночі
А) О.Мороз; Б)В.Чорновіл; В)М.Сирота
Запитання 4
У якому році була ухвалена Конституція
А)28 червня 1994, Б) 28 червня 1995, В)28 червня 1996р
Запитання 5
Згідно з Конституцією Україна стала
А)Президентською, Б)Президентсько-парламентською, В) Парламентсько-президентською
Запитання 6
Коли втратила чинність Конституція УРСР 1978 року?
 А)16 липня 1990 року; Б)24 серпня 1991 року; В)1 грудня 1991 року; Г)28 червня 1996 року

Запитання 7
Коли Верховна Рада України ухвалила закон «Про Збройні Сили України»?
 А)24 серпня 1991 року; Б)20 вересня 1991 року; В)4 листопада 1991 року; Г)6 грудня 1991 року
Запитання 8
Установіть хронологічну послідовність.
А) ухвалення Конституції;
Б) проведення першого реферндума;
В)Проголошення Акта о незалежності України
Г)ухвалення Декларації про державний суверенітет


Бажаю творчої наснаги та міцного здоров'я. Сподіваюся на плідну роботу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий