среда, 18 марта 2020 г.

Дорогі учні 7-х класів!


Увага! Тематична контрольна робота
14 травня
1 рівень

1. У результаті якої битви Велике князівство Литовське закріпило за собою Поділля, Київщину, Чернігово-Сіверщину?
А. Вількомирської битви
Б. Битви на р. Ворскла
В. Битви на Синіх Водах
Г. Грюнвальдської битви

2. Входження українських земель у ХІУ ст. до складу Великого князівства Литовського стало результатом
А. укладення польсько-литовської Кревської унії
Б. боротьби литовських князів із монгольськими ханами
В. перемог Литовської держави у війнах із Московським князівством
Г. укладення династичного союзу з останнім галицько-волинським князем

3. Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«… государ Ягайло, великий князь, з усіма своїми ще нехрещеними братами, ближніми, … що проживають на його землях, жагуче бажає й просить прийняти їх у католицьку віру святої римської церкви… Нарешті, князь Ягайло обіцяє свої литовські й руські землі навік приєднати до королівства Польського».
У якій угоді були зазначені ці умови?
А. Кревській унії 1385 р.
Б. Городельській унії 1413 р.
В. Люблінській унії 1569 р.
Г. Берестейській унії 1596 р.

4. Волинь, Підляшшя, Київщина, Східне Поділля до сер. ХУІ ст. перебували в складі
А. Молдавського князівства
Б. Польського королівства
В. Угорського королівства
Г. Великого князівства Литовського

5. Коли відбулася битва, наслідком якої стала подія, описана в уривку з історичного джерела: «Гедемінів син, великий князь Ольгерд…, прилучив до своєї держави подільську землю та вигнав звідти татар…»?
А. 1362 р.
Б. 1385 р.
В. 1449 р.
Г. 1471 р.
  
2 рівень

1.  Укажіть характерні риси суспільно-політичного життя Великого князівства Литовського в ХІУ – ХУ ст. (три відповіді)
1. надання литовській і польській мовам статусу офіційних
2. збереження судочинства на основі норм «Руської правди»
3. поступова ліквідація удільного устрою земель
4. формування нової суспільної верстви – реєстрового козацтва
5. укладення уній з Польським королівством
6. збереження язичництва як державної релігії
7. запровадження кріпацтва

2. Установіть державну приналежність українських земель на кінець ХУ ст.
1. Буковина
А. Велике князівство Московське
2. Східне Закарпаття
Б. Молдавське князівство
3. Галичина, Західне Поділля
В. Угорське королівство
4. Київщина, Східне Поділля
Г. Велике князівство Литовське

Д. Польське королівство


3. Укажіть наслідки битви на річці Сині Води (1362 р.). (три відповіді)
1. посилення утисків православного населення в межах Великого князівства Литовського
2. ліквідація удільного устрою українських земель у складі Великого князівства Литовського
3. суттєве послаблення політичного впливу в Золотій Орді татарських орд, що кочували на захід від Дніпра
4. ліквідація васальної залежності Галицько-Волинської держави від Золотої Орди
5. значна частина українських земель увійшла до складу Великого князівства Литовського
6. територіальні межі Золотої Орди було відсунуто в пониззя Дністра й Південного Бугу, а на Дніпрі – до порогів
7. укладення польсько-литовської між династичної Кревської унії








Дорогі учні 7-х класів!


Увага! Тематична контрольна робота
13 травня
1 рівень

Виберіть правильну відповідь
1.Кревську унію між собою уклали…
А)Польща і Литва; Б)Угорщина і Чехія;  В)Польща і Чехія;   Г)Угорщина  і Польща.
2.У Грюнвальдській битві польсько-литовське військо завдало поразки…
А)німецькому імператору;   Б)монгольській орді;  В)Тевтонському ордену;   Г)гуситам.
3.Як називалися князі в Індії?
А)мандарини;   Б)самураї;   В)раджі;   Г)хани.
2 рівень
1.Дайте визначення поняттю.
Ярлик – це…
2.Доповніть речення.
Орган станового представництва  в Польщі  мав назву…
3.Заповніть пропуски у тексті.
У 1240 році князь Олександр Невський здобув перемогу над Німецьким орденом. Це _____ століття, ______ половина,  ____ чверть
3 рівень
Охарактеризуйте внесок середньовічного Китаю  у світову культурну спадщину.









Дорогі учні 7-х класів!

Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину
З 27.04-30.04.2020
Всесвітня історія
Тема: Утворення Османської імперії
1.Прочитати  §29;    
2. Переглянути відео за  посиланнями
3.Відповісти на запитання 4,10 стр. 197
Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net








Дорогі учні 7-х класів!
Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину з 21.04 по 24.04.2020


Всесвітня історія
Тема: Новгородська боярська республіка
1.Прочитати  §28; відповісти письмово на запитання 3,6
2.Переглянути відео за  посиланнями

Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net




Дорогі учні 7-х класів!
Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину з 21.04 по 24.04.2020


Історія України
Тема: Узагальнення за темою: Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав у 14-15 ст.
1.Прочитати  §26; Стр. 247, відповісти письмово на запитання 8,9
2.Переглянути відео за  посиланнями та відповіти на тестові завдання

Всі відповіді приймаю на електронну пошту nstankevich@ukr.net







Шановні учні 7-х класів!
Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину
з 13.04 по 17.04.2020
Всесвітня історія
Тема:  Виникнення й зміцнення Московської держави. Монголо-татарська навала
1.Прочитати  §27;
2.Повторити терміни: шляхта, магнати, кріпаки
3.Переглянути відео за  посиланнями та відповіти на тестові завдання









1         1.У якому році Андрій Боголюбський захопив Київ?
А) 1168р.; Б) 1169р.; В) 1170р.;
2. Як називалась держава монголо-татар?
А) Золота Орда; Б) Волзька Булгарія; В)Валахія
3. Кочові племена об`єднані в єдину державу Чінгісханом у 1206 році отримали назву 
А) татаро – монголи; Б) монголи; В) монголо – татари; Г)татари
4. Золотоординське ярмо не передбачало...
А) Руські князі їздили в Золоту Орду за ярликом;
Б) Монголо-татари в разі не підкорення русичів спалювали цілі поселення;
В) Притиснення релігій, зокрема християнства;
 Г)Руські воїни брали участь в походах монголів
5. Адміністративна теріторіальна одиниця монгольської імперії –
А ) орда; Б) улус; В) уділ; Г) князівство
6. Монгольський хан видавав руським князям
А) грамоту; Б) титул; В)ярлик
7. Чиновників Золотої Орди називали
А) воєводами; Б) баскаками
В)курултаями; Г) ординцями
8.Розташуйте в хронологічній послідовності :
1. розорення монголами Переяславщини та Чернігівщини
2. вторгнення монголів в Галицько-Волинське князівство
3. битва на р. Калці
А) 1, 2, 3
 Б) 3, 1, 2
 В) 2, 3, 1,
 Г) 3, 2, 1
9. "...обступила Київ сила татарська, і був город в облозі великій. І пробував Батий коло города, а вої його облягали город. І не було чути нічого од звуків скрипіння возів його, ревіння безлічі верблюдів його, і од звуків іржання стад коней його, і сповнена була земля Руська ворогами.",- так літописець описував....
А)битву на р.Калка
Б) Захоплення Києва Романом Мстиславовичем

В) Руйнування Києва Андрієм Боголюбським

Г) Руйнування Києва монголами 1240 р.


















Дорогі учні 7-Б класу!
Завдання для опрацювання та виконання вдома на період

карантину з 13.04 по 17.04.2020
Історія України
Тема: Практичне заняття №5: Повсякденне життя та взаємовідносини населення України у 14-15ст.
1.Прочитати  §25;
2.Повторити терміни: шляхта, магнати, кріпаки
3.Переглянути відео за  посиланнями та відповіти на тестові завдання





1. Розставте назви станів у порядку зростання авторитету у тогочасному суспільстві:
А) Духовенство, князі,бояри,пани, патриціат, селяни-данники, тяглові селяни,плебс.
Б) Князі,пани,бояри, духовенство, патриціат,плебс, селяни-данники, тяглові селяни.
В)Тяглові селяни, селяни-данники,плебс,патриціат, духовенство,бояри,пани, князі.
Г)Плебс, селяни-данники, тяглові селяни,бояри, духовенство, патриціат,пани, князі.
Д) князі,патриціат, селяни-данники,духовенство,плебс,пани, тяглові селяни,бояри
2. До шляхти відносилися такі категорії населення ...
А) Патриціат; Б)Пани;
 В) Зем'яни;  Г) Князь

3. Духовенство поділялося на категорії...
 А) Біле; Б) Жовте; В) Червоне; Г) Чорне

4. До селян відносилися такі категорії...

А)Данники ; Б)Тяглові;
 В) Плебс; Г) Зем'яни
5. До міщанства відносяться такі категорії населення ...

А) Плебс; Б)Слуги;
В) Бояри; Г)Бюргерство

6.Головним обов'язком шляхти є ...
А) Військова служба; Б)Сплата церковної десятини
 В) Збори врожаю; Г) Будівництво доріг та замків
7. Чиє життя цінувалося дорожче у тогочасному суспільстві?
А) Боярин; Б) Данник;
 В) Бюргер; Г)Пан
8. Захисником православної віри від наступу католицизму,організатором оборони українських земель,учасником походів проти татар був князь...
 А) Вишневецький; Б) Острозький
 9.Тогочасне суспільство за своєю суттю було ... .
 А) Рабовласницьке; Б)Феодальне; В) Буржуазне; Г) Шляхетське
10.  Шляхта - це
А) середня частина міщанства;
 Б) селяни, які не мали власної землі;
 В) привілейований панівний стан у Польщі, Угорщині, Литві;
 Г)православне духовенство
11. Магнати- це
А) середня служила шляхта;
Б)найбільші землевласники;
В)" церковні люди";
 Г)найзаможніша частина міщанства
12. Плебс - це
А)селяни, які не мали власної землі;
Б) дрібні ремісники, торговці і інші жителі міст;
В) князі, пани, зем"яни, бояри;
Г)" чорне" духовенство









Дорогі учні 7-Б класу!
Завдання для опрацювання та виконання вдома на період
карантину з 6.04 по 10.04.2020

Тема: Тема: Культура України у 14-15 ст.
1      1.Прочитати §26
2.   Переглянути відео та паралельно заповнити таблицю
«Українська культура у 14-15 ст.»


Освіта

Книгодрукування

Архітектура





 Бажаю творчої наснаги та міцного здоров'я. Сподіваюся на плідну роботу!




Дорогі учні 7-Б класу!


Історія України
Тема:Господарський розвиток українських земель у середині 15 ст.
1.Прочитати  §25;
2.Виписати у зошит терміни: латифундія, фільварок, кріпацтво, магдебурзьке право, а  також на стр.231 записати таблицю: Система самоврядування в українських містах,що мали магдебурзьке право.

3.Переглянути відео за  посиланнями









Дорогі учні 7-Б класу!

Завдання для опрацювання та виконання вдома на період карантину
Історія України.
1.Прочитати  §23-24;
2.Виписати у зошит терміни;
3. Робота з контурною картою стр.4,5;
4.Переглянути відео за  посиланнями та зробити характеристику історичної особи згідно плану
Характеристика і оцінка
 історичної особи
1.       Ким був? Чим займався? (Історичні умови і вплив суспільного середовища на формування поглядів. Життєві цілі людини.)
2.       Інтереси якої соціальної  групи виражав?
3.         Результати діяльності. Значення і роль в історії.


Всесвітня історія
Прочитати  §27.
1.Дати відповіді на запитання 2-3 cтр.178 ,письмово;
2.Переглянути відео за посиланням та відповісти за запитання: 
Як ви вважаєте, у чому причини поразки військ Мамая під час Куліковської битви?








Комментариев нет:

Отправить комментарий